onsdag den 25. maj 2016

Endnu en uro - nu med luftballoner.. :)

Jeg har en ting for luftballoner.. Jeg har aldrig i fløjet i en og det har jeg nok egentlig heller ikke helt lyst til.. Men jeg synes der er noget lidt eventyrligt og smukt over det, når man ser sådan en ballon komme svævende hen over himlen.. 

Jeg har længe gået og tænkt på at skulle lave et eller andet med luftballoner og nu fik jeg endelig gjort noget ved den tanke..

Jeg har  hæklet luftballonerne fra bogen Lutter Løkker.. Jeg har hæklet 3 styks, fundet en gren i skoven og brugt den til at hænge luftballonerne på og vupti... Så har man jo den fineste uro.. :) 

Jeg kan godt lide kombinationen af det bløde, fine garn og det lidt rå fra grenen.. 

Der er ingen modtager til uroen. Det er et af de projekter jeg bare har hæklet fordi jeg lige havde lyst :) 








1 kommentar: