fredag den 7. august 2015

Hæklet net..

Jeg gik for laaang tid siden i gang med dette hæklede net.. Det var lidt som om det trak tænder ud at få det gjort færdigt. 

Da jeg havde fanget mønsteret var spændingen ligesom udløst og så ville jeg egentlig bare have det gjort færdigt.. ;) Kender I det? Jeg har taget det lidt i etaper og hæklet andre ting lidt ind imellem .. så virkede det ligesom lidt mere overskueligt :)

Og endelig er det blevet færdigt.. Jeg har brugt det lidt som et reste-projekt, så jeg har undervejs fået tømt lidt ud i nogle af alle garnresterne - og det var dejligt!

Nu hvor nettet er færdigt er jeg også blevet rigtig glad for det - jeg har primært tænkt mig at bruge det til igangværende hækleprojekter.. Nettet er perfekt til når jeg skal have mine hækleprojekter med på farten.. :) 

Opskriften var med i et nummer af KreativStrik.. Kan desværre ikke huske hvilket.. :/ 



Ha' en dejlig, vidunderlig weekend derude.. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar