fredag den 13. februar 2015

Søde ugler.. DIY

Der bliver ikke blogget meget for tiden.. Jeg er jo startet på arbejde og selvom jeg elsker mit nye job, er det også hårdt sådan at skulle vænne sig til arbejdslivet efter at have været studerende.. 

I børnehaven , hvor jeg arbejder har vi lavet de fineste ugler til at pynte på stuen.. Jeg syntes jeg ville dele ideen med jer, da uglerne er vildt nemme at lave, men de er bare super søde og så kan de bruges til flere forskellige ting..

I børnehaven hænger uglerne og pynter på vores opslagstavle. Det ser super fint ud.. :) Jeg har brugt uglen som et kort sammen med en gave.. 


Det du skal bruge er;

karton, klistermærker i forskellige farver og størrelser (disse er købt i Søstrene Grene), en side fra et ugeblad, en limstift og en saks..

Klip uglen ud..

og lim den fast på ugebladssiden..


Klip så ud omkring uglen igen..

Sæt nu klistermærker på som øjne, næb og vinger
og så er uglen færdig.. :)

God weekend alle sammen .. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar