tirsdag den 24. februar 2015

Lille bold af African Flowers.. :)

Jeg har hæklet en bold til en barselsgave.. Jeg synes af og til jeg hører, at når folk får børn så får de dyngevis af ting og sager til nyfødte.. 

Derfor tænkte jeg også at lave noget, som lille pigen kan bruge når hun bliver lidt ældre..

Jeg har hæklet bolden af African flowers.. Bolden består af 12 styks femkanter.. Her kan I finde opskriften - HUSK dog lige kun at lave 5 blade og ikke seks som vist i opskriften.. :)

Jeg håber bolden vil bringe liv og glade dage med sig.. :) 




Jeg er pt. influenza ramt og ligger bare og bobler på sofaen.. Hoste, snot og feber - det er bare ikke særlig fedt. Heldigvis er der vist lidt fremgang at spore.. Jeg krydser fingre for at det snart er ovre, så jeg igen kan komme i gang med hæklenålen.. og ikke mindst arbejde - det er så dødkedeligt at ligge herhjemme. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar