mandag den 15. december 2014

Håndledsvarmere.. :)

Al den hækling kan nogle gange føre ømme håndled med sig..
Derfor tænkte jeg, at jeg ville have hæklet mig et par håndledsvarmere.. 

Jeg søgte lidt rundt omkring på nettet efter opskrifter og fandt så en på Drops - og valget faldt på den, fordi de var hæklet i Drops Delight, som var den type garn jeg hæklede mit sidste tæppe i .. Se det her.. Jeg var så heldig, at jeg havde en nøgle tilbage - så det var jo helt perfekt.. :)

Sådan ser de så ud.. :) 



Jeg har på et tidspunkt hæklet den hue og det halsrør som er en del af sættet sammen med håndledsvarmerne.. Det hæklede jeg dog i grå - og det kan du finde her.. Jeg tror jeg vil have hæklet håndledsvarmerne i grå på et tidspunkt så de passer til resten af sættet.. Men jeg skulle jo bruge dem nu og her og jeg havde lige en nøgle af det mulitfarvede - så sådan blev det i første omgang.. :)

Hvis du kunne tænke dig at hækle nogle tilsvarende, kan du finde opskriften lige her.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar