søndag den 7. december 2014

En hæklet blæksprutte - en julegave :)

I går viste jeg en navneranke frem her på bloggen.. Det var en julegave til lille Tomas på 4 mdr. som jeg babysitter..

I dag har jeg så hæklet denne blæksprutte som han også skal have i julegave.. 



Den er hæklet efter spruttegruppens opskrift.. Hvis I ikke kender til det projekt, vil jeg anbefale jer at læse lidt om det.. Det handler i bund og grund om, at man hækler sprutter til for tidligt fødte børn og så er der nogle skønne kvindfolk som står for at få dem sendt ud til sygehusene rundt omkring i landet.. Det er genialt!

Jeg har selv hæklet et par sprutter til projektet.. Dem kan I se her og her.. 

Denne sprutte er så til en julegave.. Mon ikke lillemanden kommer til at synes godt om den .. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar