mandag den 13. oktober 2014

Flodhesten Frida.. :)

Der er stadig gang i bamsefabrikken her på Hyggetanten :) 

Denne gang er det Flodhesten Frida jeg har hæklet.. 
Se hende lige - er hun ikke kær? :) 




Det er første gang jeg har hæklet efter engelsk opskrift, men det gik nu ganske fint..

Opskriften er gratis og jeg har fundet den her..

Jeg har efter at have hæklet så mange bamser lyst til at gå i gang med et større projekt.. Jeg går og leger lidt med tanken om at skulle hækle endnu et tæppe.. Men, men, men.. Jeg tror alligevel ikke det bliver lige nu..

Jeg kan også afsløre, at der allerede er flere bamser på vej.. Har pt. gang i hele to stk.. Jeg glæder mig til at vise dem frem for jer på bloggen.. :)

Som jeg også nævnte for nyligt i et af mine indlæg, er jeg bare vildt motiveret for at hækle lige i tiden (endnu mere end sædvanligt) og jeg har en liste så lang, så lang med opskrifter, der skal afprøves. Et par hjemmesko står højt på listen. 

Jeg har ikke fået taget hjemmesko med herned til Rom og selvom vi stadig har sommervejr med 25-27 grader er vores klinkegulve i lejligheden kolde.. Så et par hjemmesko kunne godt bruges.. :) 

2 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig sød! Hvor er det dejligt at du har fået så meget hæklelyst - det er skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita.. :) og tak fordi du tager dig tid til at kommentere.. :) Ja jeg nyder det også bare rigtig meget - hækling er skønt!

      Slet