torsdag den 1. maj 2014

Så er der styr på øreringene.. :)

Kender I det når ens øreringe bare ligger hulter til bulter i bunker og man aldrig kan fine et par? Så står man der med den ene af øreringene og den anden er bare pist væk i rodet.. ;)

Det er slut nu! :)

Karina på Kreafreaken har nemlig løst det problem og har været så sød at dele sin fantastiske idé med os andre.. Se hendes indlæg her .. :) 

Jeg synes ideen var så god at jeg var nødt til både at lave en æske til mig selv og en til min søster.. :)

Det eneste man skal bruge er en æske, noget papir, en lamineringsmaskine og en nål.. og så selvfølgelig en masse øreringe-rod man gerne vil af med.. I kan se fremgangsmåden på Kreafreaken her..

Her kan I se lidt billeder af mit resultat.. 



Papiret er købt i Søstrene Grene.. :) 



Det er skønt at have fået styr på .. Dejligt at man kan blive inspireret og få så mange gode ideer her i blogland.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar