mandag den 12. maj 2014

Ikke nyt - men forbedret.. :)

Det er ved at være et par år siden jeg hæklede mit slumretæppe af oldemor ruder.. Det var et kæmpe stykke arbejde - især den del med at hækle sammen og hæfte ender.. Det er den del af arbejdet jeg ikke er specielt stor fan af.. :) 

Du kan læse mit første indlæg om tæppet her.. :)

Men jeg kom i mål og har været vildt glad for mit tæppe.. Da jeg var færdig med at hækle alle .... ruder sammen trængte jeg til at gå i gang med et nyt projekt..

Jeg hæklede derfor ikke nogen kant på tæppet dengang, men jeg har egentlig hele tiden synes det så lidt ufærdigt ud med den ujævne kant.. 
Nu har jeg endelig fået hæklet en kant på - og fint ser det ud. :) 




Her er lidt før- og efter billeder af tæppets kant.. :)

Før..

Efter..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar