lørdag den 28. december 2013

4. og sidste søndag i advent. :)

Så kommer der endelig et indlæg om adventsgaverne, der blev givet den 4. og sidste søndag i advent.. Siden i søndags har det været lille juleaften, juleaften, 1. juledag, 2. juledag og 3. juledag.. Alle dage har været sprængfyldt med traditioner og hygge med familien - så blogland og hyggetanten har der ikke helt været tid til .. Der er dog blevet hæklet end del, så jeg har et par indlæg i ærmet til det nye år.. :)

Min mor fik i søndags et hæklet kurv - om den skal bruges til brød, til garn eller til anden opbevaring; ja det bestemmer hun jo selv.. Indtil videre er der proppet garn i kurven og det ser rigtig fint og hyggeligt ud.. :) 

Her kan I se lidt billeder af kurven.. 



Min søster fik hæklede hjemmesko i denne omgang.. :) De er efter samme opskrift som jeg hæklede hjemmesko til mig selv efter - en opskrift i bladet Kreativ strik.. I kan se mine hjemmesko her.. og min søsters kan I se her;


Min kreative mor blev glad for juleskålene og se hvor fint det ser ud med gran og kogler i..

Jeg håber I alle har haft en lige så vidunderlig jul som jeg har.. Der lå et par hæklebøger under juletræet til mig i år - så jeg glæder mig meget til at skulle i gang med nye spændende projekter i det nye år.. 

Glædelig jul alle sammen! Hvis ikke I hører fra mig inden nytårsaften må I passe på jer selv og hinanden og nyde det sidste der er tilbage af året 2013! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar