mandag den 26. august 2013

Kapsel indsamling og hæklede bordskånere :)

d. 1. august startede jeg i praktik.. Det er min tredje og sidste praktik inden jeg næste sommer kan kalde mig pædagog (Hvis alt går efter planen selvfølgelig) :) 
Det er en super praktikplads jeg har fået, men hold nu op, hvor er det hårdt at starte op et nyt sted - prøve at falde ind og samtidig finde mig selv og min egen rolle på stedet.. 
Praktikstarten har gjort at jeg nærmest falder død om når jeg kommer hjem og der er derfor blevet hæklet mindre og blogget mindre end jeg gerne ville og end jeg plejer.. Jeg håber det bliver bedre med tiden .. :)
Lidt hækling bliver det dog til.. Min nyeste kreation er denne bordskåner.. 

Opskriften kan findes her på denne skønne blog.. Jeg synes det er en fantastisk ide med den hæklede bordskåner.. Det er kun blevet til én indtil videre, men jeg har samlet kapsler i stor stil (det føles lidt som at være barn igen.. ;) ), så planen er bestemt at der med tiden skal hækles flere.. :)

2 kommentarer:

  1. Hvor kan jeg finde opskriften på denne bordskåner

    SvarSlet
  2. Du følger bare linket der er i indlægget.. Tryk på ordet "her" i sætningen "Opskriften kan findes her på denne skønne blog". Ordet er markeret med en mørkere farve end resten af teksten.. :)

    SvarSlet