mandag den 19. august 2013

Citronmarmelade og hæklede hætter.. :)

Regnvejrsdagen i går gik med mange hyggelige ting - og selvfølgelig var en hæklenål og noget garn involveret.. :)

Jeg fik lavet citronmarmelade for første gang i mit liv.. For lang tid siden så jeg et indslag i Go' morgen Danmark, hvor de lavede citronmarmelade og det skulle eftersigende være den nemmeste opskrift nogensinde.. Jeg har tænkt på at skulle prøve det lige siden dengang .. og det blev så i går. Opskriften og fremgangsmåden til marmeladen kan du finde her! :)

Marmeladen er blevet rigtig god.. Mums! :) 

Som sagt var både garn og hæklenål også i gang i går og det fordi marmeladeglassene selvfølgelig skulle pyntes lidt og have et personligt præg.. Jeg fik hæklet en enkelt hætte til et glas.. Opskriften fandt jeg her, jeg har dog lavet mine egne ændringer og tilføjelser.. :)


Hvad lavede du på din søndag? :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar