søndag den 16. juni 2013

Lopper i svigermors kælder...

Svigermors kælder er fyldt med lopper og i dag fik jeg to af dem hjem til mig.. :)

Min svigermor har en butik i kælderen der hvor de bor. Førhen har den været tøjbutik og senere the salon. I et par år har hun ikke haft brugt butikken, men nu har hun bestemt sig for at åbne lidt igen, for at sælge ud af sine mange ting og sager; hun er bidt af  gamle ting - ting med sjæl. Og nu sælger hun ud af det noget af det - møbler, brugskunst og andre loppe lækkerier.. :)

Min kæreste og jeg faldt for disse to stole hun havde til salg nede i biksen og de har fået plads rundt om vores spisebord og giver lidt dejlig farve blandt vores fire sorte stole.. :)


Jeg har gang i en del hækle projekter lige nu, men når jeg får afsluttet nogle af dem, skal der hækles puder til stolene her.. 
Jeg håber I alle har haft en rigtig god weekend på trods af det udeblivende sommervejr.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar