torsdag den 2. maj 2013

Sommer stemning..

Med gårsdagens vejr, og dagens vejr lige såvel, er det virkelig svært ikke at komme i sommer humør .. :) Selvom vi vist ikke helt er sluppet af med nattefrosten endnu, har den første blomst fundet vej til min altan.. :) Efter en lang, lang, laaaaang vinter synes jeg godt nok jeg higer efter sol og sommer - så det er med at udnytte det når solen titter frem og vinden har bestemt sig for at holde en fridag .. Tid på altanen i strålende solskin, med en dejlig kop the og et godt blad eller et hækle projekt er kvalitetstid for mig .. :)

Her hjemme sluttede vi solskinsdagen af med lidt frisk frugt og en lille mundfuld sommer - intet smager så meget af sommer som jordbær gør ! :)



Jeg håber I har nydt det gode vejr derude .. Kan det passe de snakker om 22 grader i næste uge ?? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar