torsdag den 23. maj 2013

Når turen går hjem.. :)

Turen går hjem til familien i denne weekend.. Jeg er simpelthen så heldig, at jeg både har verdens dejligste mor og far og også verdens dejligste søskende .. :) ja, det er faktisk utroligt; Hvor heldig har man lige lov at være ? :) Min kære far har fødselsdag i weekenden, så ham skal jeg hjem og fejre.. jeg ELSKER familie hygge - så ser virkelig frem til denne weekend.. :) Især synes jeg, det er hyggeligt, når min mor og jeg sætter os side om side i sofaen, og nørkler på hver vores krea projekter.. Min mor er helt fantastisk til både at hækle og strikke .. Det er så skønt at dele denne interesse med hende . :)

Togturen hjem tager ca. 3 timer - så det er med at få pakket håndtasken rigtigt så jeg kan få tiden til at gå .. :) Der er selvfølgelig sneget sig både garn og hæklenål i min taske - rejser sjældent ret langt uden det.. ;) 

Faktisk sniger det sig også i min skoletaske når jeg skal på studiet, men heldigvis er den slags jo også fuldt legalt på et pædagog seminarium.. :) Hehe.. Jeg tror både der skal hækles lidt lapper til mit nyeste store (KÆMPE STORE) projekt. Jeg har nemlig et par garnrester, som bestemt ikke skal smides ud.. Der udover har jeg også fået et par bestillinger på barnevognskæden med ugler - og det kunne godt tænkes jeg skulle have taget hul på dem også.. :)



En god bog og noget godt musik er der også blevet plads til i tasken.. Er i gang med bogen Den klareste stjerne af Marian Keyes.. Forfatteren får lige en lille anbefaling med på vejen.. :) Jeg har læst 8 andre af Marian Keyes' bøger og de er intet mindre end fantastiske efter min mening .. :) De er af den slags, som kan få mig til at sidde og smile og smågrine lidt for mig selv imens jeg læser - Det synes jeg simpelthen er hyggeligt ;)


Jeg ved at musikken som bliver sat i ørene er Tim Christensen.. Jeg er nemlig stadig helt oppe at køre over koncerten i sidste uge - så Tim C står aller højest på listen over det mest afspillede musik.. :)

Ha' en rigtig dejlig weekend alle sammen .. Jeg ved i hvert fald, at jeg vil nyde min ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar