fredag den 29. marts 2013

Pip, gok - påskeplim... :)

Så er det blevet påske. :) Jeg husker tilbage på påsken for bare to år siden; Det var varmt, grønt, der var solskin og vejr til sommerkjoler og grill - sådan forholder det sig da vist ikke helt i år.. Det skal dog ikke forhindre mig i at nyde det er påske og dermed også tid til påske pyntningen .. :) Jeg har endda taget forskud på påskepyntningen i år. Da jeg skal tilbringe hele påsken hjemme hos min familie, har jeg haft pyntet op her i lejligheden et par uger efterhånden, så jeg lige havde tid til at nyde det lidt.. :) Jeg elsker de forskellige højtider, da det er en dejlig undskyldning for at fylde lejligheden med lidt mere nips end sædvanligt .. :) 

Jeg har hæklet et par påskeæg - der pynter så fint på min lysestage.. Du kan finde opskriften her.. Det er nogle rigtig enkle og fine påskeæg - lige til at gå til .. :) 

Udover de hjemmehæklede påskeæg er der også sneget sig lidt andet påskepynt ind hist og pist.. Disse påskeæg er fra Greengate og er en fødselsdagsgave fra min skønne kusine .. 


Til påsken hører ikke bare påskeæg, men også påskelam .. Sådan nogle har også fundet sin plads her i lejligheden og jeg er helt vild med dem.. Disse får er fra Maileg.. 

Faktisk har jeg en hel fåre familie - ham den forreste stikker da godt nok lidt ud - familiens sorte får ;) Jeg synes de er så søde  og fine fårene fra Maileg..  

Sådan ser sofabordet ud her påsken over og jeg nyder det ! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar