søndag den 17. marts 2013

Påske planer..

Hvad har du af planer for påsken ?

I min påskeferie går turen hjem til min familie. Vi har alle sammen påskeferie, så der er masser af tid til familie hygge og påske frokoster.. :) Jeg går lidt med en plan om, at vi skal en tur rundt til alle de lokale genbrugsbutikker og -stationer og se om vi ikke kan gøre os nogle gode køb.. Der er ikke noget bedre end at vade rundt mellem en masse ting og sager og spændt håbe på der dukker noget om som man bare ikke kan leve uden. Hvis der dukker noget op, kan I godt regne med et opslag her på bloggen :)
Til jer der skal bruge påsken i Aarhus og omegn, kan jeg anbefale et besøg ud til Brugtvareterminalen i Viby.. I kan se deres hjemmeside her! Det er en kæmpe lagerhal fyldt med diverse ting og sager - fra gulv til loft, hylde op, hylde ned.. Det er et sandt himmerige for dem der godt kan lide at gå på jagt efter gode loppefund. :) 

Sidst jeg var derude fik jeg købt disse to retro blikskilte


Jeg synes bare de er så fine og de giver masser af liv og farve til stuen. Jeg gav 50 kr. pr. stk. - det er hvad jeg vil kalde et sandt røverkøb :)


Jeg fik også købt et gammelt armbåndsur til kun 25 kr. Det er den slags som skal trækkes op engang imellem - ja ret ofte faktisk :) Men for bare 25 kr. gør det mig ikke så meget og hvis bare jeg husker at trække det op når jeg tager det på går det gerne alt den tid jeg bærer det.. 


Det kan varmt anbefales at lægge vejen derud forbi. Jeg aflægger selv jævnligt et besøg .. 

4 kommentarer:

  1. Aii Sofie, er vild med skiltet med babyen!

    SvarSlet
  2. Er også bare helt vild med det .. :) Næste gang du vender vejen forbi Aarhus tager vi en tur ud til brugtvare terminalen - tror lige det kunne være et sted for dig :)

    SvarSlet
  3. Det er en aftale ! Men vi må hellere sætte en hel dag af til det ;)

    SvarSlet